جم رایگان فری فایر

چگونه در فری فایر روزانه 1000 جم دریافت کنیم؟

مقاله: دریافت جم رایگان فری فایر

بد نیست بدانید که فری فایر طیف گسترده ای از بازی های درون بازی را ارائه می دهد. مثل شخصیت‌ها، لباس‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر. اینها را می توان مستقیماً از بازی بدون جم رایگان خریداری کرد. همچنین از فروشگاه بازی نیز می‌توان با انجام چند ماموریت مقداری جم بازخرید کرد.

دریافت جم رایگان فری فایر

بازیکنان برای دسترسی به تمام جوایز به الماس یا جم نیاز دارند. در نتیجه با رفتن به بخش الماس در بازی می‌توانید آن را خریداری کنید.

معمولاً خرید آیتم‌های درون بازی به الماس‌ زیادی احتیاج است که باعث می‌شود بازیکنان زیادی نتوانند الماس زیادی داشته باشند. گاهی اوقات بازیکنان سعی می کنند بازی را هک کنند که غیرقانونی است. بنابراین، ما فهرستی از برخی راه‌های قانونی و بی خطر را در زیر ارائه کرده ایم که می توان از آنها برای خرید جم فری فایر به راحتی و به صورت رایگان استفاده کرد.

چگونه می‌توان جم رایگان فری فایر بدون شارژ دریافت کرد؟

1. عضویت هفتگی یا ماهانه

به جای خرید الماس از طریق شارژ، می توانید بسته هفتگی را انتخاب کنید. عضویت ماهانه برای صرفه جویی در هزینه هزینه عضویت هفتگی 2 دلار است، در حالی که عضویت ماهانه را می توان با 8 دلار در ماه خریداری کرد. این دو پلن عضویت الماس ها را با قیمت های بسیار ارزان در مقایسه با قیمت های دیگر که بالاتر هستند به شما می دهد. خرید آنها همچنین برخی مزایای اضافی مانند کارت S-VIP را به شما ارائه می‌کند. با عضویت هفتگی شما روزانه 60 الماس دریافت خواهید کرد که معادل 420 الماس در هفته است و در عضویت ماهانه روزانه 67 الماس که معادل 2000 الماس در ماه است.

2. دریافت جم رایگان فری فایر با پر کردن فرم‌های نظرسنجی آنلاین

انجام نظرسنجی های آنلاین یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت جم رایگان فری فایر است. بسیاری از برنامه ها یا وب سایت های قانونی به کاربران در ازای پر کردن انواع پرسشنامه به صورت آنلاین، الماس فری فایر به صورت رایگان ارائه می کنند.

3. دانلود و نصب برنامه‌های جدید

مشابه نظرسنجی‌های آنلاین، برخی از برنامه‌ها یا وب‌سایت‌ها وجود دارند که به کاربران برای تست برنامه‌های جدید پاداش می‌دهند. کاربران تنها کاری که باید انجام دهند این است که به سایت مراجعه کنند و برنامه های مختلف را دانلود کرده و برای چند دقیقه از آنها استفاده کنند. سپس گوگل پلی به طور خودکار اعتبار به حساب کاربر منتقل می کند. کاربر می تواند این اعتبارها را در حساب Google Play بازخرید کرده و از آنها برای خرید جم رایگان فری فایر استفاده کند.

4. رویدادهای درون بازی

فری فایر اغلب رویدادهای مختلفی را در بازی ارائه می کند که در آنها جم‌های زیادی را به بازیکنان می‌دهد. همچنین برخی از انواع تخفیف های انحصاری را برای خرید به آنها می‌دهد. که بازیکن باید به بررسی جدیدترین رویدادهای درون بازی ادامه داده تا مقداری پول پس انداز کند. اخیراً برای خرید الماس رویدادی به نام %100 Bonus Diamond Top Up در جریان است که به بازیکنان به صورت رایگان جم ارائه می دهد. بازیکن باید ابتدا به صورت جزئی از طریق شارژ جم خریده تا 500 الماس اضافی هم دریافت کند.

5. اعتبار رایگان گوگل پلی

گاهی اوقات، فروشگاه Google Play به کاربران خود اعتبار رایگان Google Play ارائه می دهد. که این اعتبار به صورت رایگان قابل دریافت و استفاده است و با آن می‌توانید از بازی خرید کنید. این اعتبار به اکانت دیگر قابل انتقال نیست.

خرید گیفت کارت فری فایر یا خرید ردیم کد فری فایر از پیمنتیفای

13 دیدگاه برای “چگونه در فری فایر روزانه 1000 جم دریافت کنیم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

دلیل بازگشت وجه

پیمنتیفای می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها