تصویر شاخص ردیم کردن کد گیفت کارت گوگل پلی

نحوه ردیم گیفت کارت گوگل پلی​

ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی با ریجن غیر ایران ضروری است. در غیر این صورت چنانچه ریجن اکانت شما ایران باشد، امکان ردیم کردن گیفت کارت ممکن نیست. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

در صورت استفاده نکردن از آی پی کشور آمریکا امکان بلاک شدن حساب GMAIL شما وجود دارد. در این صورت پیمنتیفای هیچ گونه مسولیتی در قبال بلاک شدن اکانت و یا کد گیفت کارت شما ندارد.
برای چک کردن آی پی خود از سایت iplocation.net استفاده کنید.

وارد آدرس play.google.com شوید. پیشنهاد می‌شود از مرورگری غیر از chorme استفاده کنید چون مرورگر کروم شما را به نرم افزار گوگل پلی هدایت می‌کند و به احتمال زیاد به سادگی شناسایی می‌شوید که ایرانی هستید.

ابتدا وارد اکانت گوگل خود شوید (Gmail Account)

اگر زبان شما فارسی بود از سمت چپ روی گزینه «استفاده از کارت هدیه» و اگر زبان شما انگلیسی  بود روی گزینه Redeem کلیک کنید. (مانند عکس زیر)

نحوه فعالسازی کد گیفت کارت گوگل پلی

تصویر 2

بعد از وارد کردن کد گیفت کارت اگر گوگل از شما Zip Code درخواست کرد یکی از کد پستی ها را از این سایت فیک آدرس وارد کنید.

سپس دکمه ثبت یا Redeem را بزنید، (باز هم تاکید می‌کنیم که اگر آی پی شما غیر از آمریکا باشد با پیغام خطا مواجه خواهید شد) اگر ای پی شما ایران باشد پیام خطای عدم شارژ و تلاش مجدد نمایش داده می شود.

یکی از خطاهای متداولی که بیشتر برای بار اول شارژ گیفت کارت گوگل پلی به آن برخورد می‌کنید پیغام زیر است:
Error redeeming code. Error Code: PRS-GCRPM-01. Learn more

 

که دلیل مواجه شدن با این پیغام خطا عدم تغییر آی پی به آمریکا یا استفاده از نرم افزار تغییر آی پی عمومی بی کیفیت یا عدم استفاده از آدرس و کد پستی آمریکا و وارد کردن اطلاعات غیر معتبر در هنگامی که گوگل از شما کد پستی یا همان زیپ کد درخواست می‌کند است.

توجه: اگر این پیغام خطا برای شما نشان داده شد مطمئنا آموزش را با دقت انجام نداده اید. پس به ابتدای آموزش بازگردید و با دقت بیشتری نکات ذکر شده را انجام دهید.

 

 

خطای گوگل پلی:
We need more info to redeem your gift card

 

تصویر 5

همانطور که در آموزش فوق توضیح داده شد ریسک امنیتی شارژ گیفت کارت های گوگل در زمان های مختلف متغیر است.

ربات های گوگل که وظیفه آنها شناسایی کاربران کشورهای تحریم شده یا تراکنش مالی من جمله خرید های درون برنامه ای زیاد و شارژ های به مقدار های زیاد یکی از دلایلی هستند که باعث می‌شوند توجه ربات های گوگل به شما حساس شود و اکانت و گیفت کارت کاربر را Lock کنند.

به طوریکه کاربر برای استفاده مالی (شارژ‌ / خرید درون برنامه ای) مجبور به احراز هویت بوده و نیز ملزم به پر کردن فرمی که از شما اطلاعات خرید گیفت کارت را می‌خواهد خواهید شد.

به همین دلیل به طور کلی وقتی کاربر به چنین اروری برخورد می‌کند به اصطلاح می‌گویند که گیفت کارت لاک شده است. حال به مرور زمان و فیدبک کاربران تعدادی از راهکارهایی که تابه حال انجام شده است را در زیر ذکر می‌کنیم ولی  توجه کنید که تضمینی بابت کار کردن آن برای همه نیست چرا که سیاست های عملکردی گوگل در در برابر کشور های تحریم شده متغیر می‌باشد.
آموزش ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی را با دقت بخوانید.

  • پس از کلیک بر روی Send Us Details فرمی باز می‌شود که از شما می‌خواهد آنرا پر کنید که لزوما نباید هویت ایرانی شما فاش شود. می‌توانید ایمیل دریافت کد خود را به عنوان رسید خرید یا Reciept ارائه دهید. (چون فارسی هست پس با ابزار Translate This Page در کروم در لحظه کل ایمیل را انگلیسی کنین و اسکرین شات تهیه کنید و برای گوگل ضمیمه کنید.)
  • برخی دوستان اشاره کرده اند که اگر پاسپورت ایرانی خود را برای آنها جهت احراز هویت نیز ارسال کنین از وضعیت بلاک خارج خواهید شد و Payment Method شما از حالت Pending خارج می‌شود.
  • دریافت پشتیبانی و چت با گوگل از آدرس support.google.com و سپس بخش Google Play Store و چت اپراتور های گوگل که باید روند مورد نظر را طی کنین و در زمان اداری گوگل قرار داشته باشید تا گزینه chat برای شما فعال گردد.

پس اگر با پیغام خطای We need more info to redeem your gift card. Send us details در گوگل مواجه شدین کافیه یکی از کارهای زیر را انجام دهید تا شانس خود را برای آنلاک کردن کد گیفت کارت امتحان کنید. (توجه کنید که فروشندگان گیفت کارت مسئولیتی در قبال این اتفاق ندارند).

خطای گوگل پلی:
Code country does not match your account country

تصویر 6

اگر با پیغام خطای Code country does not match your account country مواجه شدید، این خطا به معنای این است که کشور گیفت کارت گوگل خریداری شده با کشور اکانت گوگل پلی شما تطابق ندارد. برای نمونه شما یک گیفت کارت گوگل پلی 10 دلاری آمریکا خریداری کرده اید ولی کشور اکانت شما برای کشور دیگری غیر از آمریکا United States است. مثلا برای کشور انگلستان، امارات، ترکیه یا هر کشور دیگر.

حال برای حل این مشکل به هر نحو که خود اطلاع دارید، باید کشور اکانت خود را مطابق گیفت کارت خریداری شده، تغییر دهید و یا اینکه یک اکانت جدید با کشور مشابه گیفت کارتی که خریداری کردید بسازید و کد را روی آن Redeem یا شارژ کنید.

به طور کلی برای تغییر اطلاعات کیف پول از جمله آدرس، کشور و حتی Zip Code که روی کیف پول گوگل شما تنظیم شده است، از طریق این لینک pay.google.com می توانید وارد شده و از بخش Address می توانید نسبت به تغییر اطلاعات Payment Method خود اقدام کنید.

 

خطای گوگل پلی:

Gift Cards can only be used in the country where they were purchased
گوگل (بروزرسانی June 2021 گوگل)

 

تصویر 7

در صورتی که ایالت اکانت شما با ایالت IP مورد استفاده یکی نباشد یا IP مورد استفاده توسط گوگل شناسایی شده باشد و ردپای کاربر ایرانی در اکانت شما وجود داشته باشد خطایی مبنی بر عدم تطابق کشور برای اکانت شما نمایش داده می شود. جهت رفع این مشکل هنوز راه حلی موجود نیست. درصورتیکه در حین خرید از استور گوگل یا شارژ در گوگل پلی شاهد این خطا می باشید پیمنتیفای مسئولیتی در قبال این قبیل خطاها نداشته و باید منتظر روش های رفع تحریم (ایجاد راه حل) یا تغییرات گوگل باشید.

Couldn’t complete your transaction. Gift cards can only be used in the country where they were purchased. See the gift card terms of service

این خطا در بروزرسانی ماه June 20201 ایجاد شده که با توجه به بخش سوالات متداول گوگل این گونه پاسخ داده شده است که نسبت به شناسایی محل زندگی از طریق چک کردن ای پی در پی لوکیشن اکانت و همچنین شناسایی کاربرانی که از ابزارهای تغییر آی پی استفاده می‌کنند پرداخته و فقط اجازه شارژ نهایی به کسانی داده می شود که از آی پی محلی مطابق با همان کشور گیفت کارت استفاده کنند.

 

خطای گوگل پلی:
You have already redeemed that code

 

اگر شما حین شارژ گوگل پلی استور خود با خطای قرمز رنگ You have already redeemed that code برخورد کردین به مفهوم این می باشد که شما این کد را استفاده کرده اید و کد درون اکانت شما شارژ شده است. اگر از طریق فضای وب گوگل پلی استور شارژ کرده اید و میزان اعتبار شارژ شده هنوز در اپلیکیشن Play Store شما نمایش داده نشده است کارهایی از قبیل زیر باعث می‌شود این اعتبار به شما نمایش داده شود:

  • خاموش و روشن کردن یا ریست کردن گوشی
  • Clear Cache کردن نرم افزار Google Play در گوشی اندرویدی
  • چک کردن اتصال و آی پی اینترنت شما

نکته مهم: کشور گیفت کارت و کشور اکانت باید با هم همخوانی داشته باشند. به عنوان مثال اگر کشور اکانت بر روی آمریکا تنظیم باشد، نمی توانید از گیفت کارت اروپا  استفاده کنید.

در صورتی که پیغام خطای زیر را در هنگام شارژ مشاهده کردید باید گیفت کارت با آی پی محلی در اکانت گوگل جدید در آمریکا شارژ شود:
gift cards can only be used by residents of the country of purchase

تذکر :

توجه فرمایید که پیمنتیفای صرفا ارائه دهنده کارت های گیفت کارت (پیش پرداخت) گوگل می باشد. قوانین و سیاست های گوگل مدام در حال تغییر می باشند و کاربران ایرانی نیز از دیدگاه برخی سرویس های گوگل دارای محدودیت بر اساس تحریم می باشند. گیفت پیمنتیفای در قبال سیاست های شرکت گوگل ندارد. این مقاله صرفا آموزش ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی آمریکا بود.

لطفا در استفاده از این سرویس‌ها به نکات آموزشی، تذکرات و ریسک های استفاده از آن دقت کنید.

37 دیدگاه برای “نحوه ردیم گیفت کارت گوگل پلی​”

    • دوستان این گیفت کارت ها فعلا شدید تحریم شدیم نمی تونید ردیم کنید مگر به امریکا سفر کنید یا یکی تو اونجا براتون ردیم کنه توصیه می کنم فعلا دست نگه دارید همه ی سایت ها همین جور شده دست کسی نیست تحریم ه ضرر نکنید

  1. من گیفت کارت ترکیه دارم و بلد نیستم ردیم کنم میگه به اطلاعات بیشتری نیاز داریم چیکار کنم؟

  2. اگه تونستیم ریدیم کنیم ، موقع خرج میشه ip عوض بشه ، مثلا ما با گیف کارت آمریکا ریدیم کردیم ولی موقع خرج ip عوض میشه ؟
    اصولا بعد ریدیم راحت میشیم یا دوباره باید موقع خرج حواسمون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

دلیل بازگشت وجه

پیمنتیفای می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها