رازهای فری فایر: دی جی الوک

معرفی شخصیت های معروف بازی فری فایر: DJ Alok

یکی از رازهای فری فایر که کمتر کسی از آن مطلع است شخصیت Alok است. Alok شخصیتی است که در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹ با همکاری یکی از محبوب‌ترین دی‌جی‌ها و تهیه‌کنندگان موسیقی در جهان معرفی شد.

داستان شخصیت:

Alok با استفاده از قدرت موسیقی، برزیل را ترک کرد و به جهان سفر کرد. نام او به معنای «نور» است. او قراردادی امضا کرده که بر این اساس یک کنسرت ویژه در میدان نبرد Free Fire برای برخی از پلیرهای مهمان VIP برگزار خواهد کرد.

توانایی:

هاله ای 5 متری ایجاد می‌کند  که سرعت حرکت و سرعت دویدن را افزایش می دهد و HP را بازیابی می کند. این توانایی قابل ذخیره و انباشته شدن نیست.

کلید واژه: رازهای فری فایر

ارتقا و لول آپ:

  • Level 1: هاله ای 5 متری ایجاد کنید که سرعت حرکت و سرعت دویدن را 15 درصد افزایش می دهد و 5 HPرا برای 10 ثانیه بازیابی می کند. جلوه قابل انباشته شدن نیست. کول داون این هاله 45 ثانیه است. (کلید واژه: رازهای فری فایر)
  • Level 2: هاله ای 5 متری ایجاد کنید که سرعت حرکت و سرعت دویدن را 15 درصد افزایش می دهد و 6 HPرا برای 11 ثانیه بازیابی می کند. جلوه قابل انباشته شدن نیست. کول داون این هاله 45 ثانیه است.
  • Level 3: هاله ای 5 متری ایجاد کنید که سرعت حرکت و سرعت دویدن را 15 درصد افزایش می دهد و 7 HPرا برای 12 ثانیه بازیابی می کند. جلوه قابل انباشته شدن نیست. کول داون این هاله 45 ثانیه است. جایزه این سطح: Summon Airdrop Playcard
  • Level 4: هاله ای 5 متری ایجاد کنید که سرعت حرکت و سرعت دویدن را 15 درصد افزایش می دهد و 8 HPرا برای 13 ثانیه بازیابی می کند. جلوه قابل انباشته شدن نیست. کول داون این هاله 45 ثانیه است. (کلید واژه: رازهای فری فایر)
  • Level 5: هاله ای 5 متری ایجاد کنید که سرعت حرکت و سرعت دویدن را 14 درصد افزایش می دهد و 9 HPرا برای 14 ثانیه بازیابی می کند. جلوه قابل انباشته شدن نیست. کول داون این هاله 45 ثانیه است.
  • Level 6: هاله ای 5 متری ایجاد کنید که سرعت حرکت و سرعت دویدن را 15 درصد افزایش می دهد و 10 HPرا برای 15 ثانیه بازیابی می کند. جلوه قابل انباشته شدن نیست. کول داون این هاله 45 ثانیه است. جایزه این سطح: Alok’s Banner است.

شخصیت Alok از فروشگاه بازی فری فایر به مبلغ 599 الماس قابل خریداری است. برای خرید این شخصیت در بازی حتما به الماس احتیاج دارید که با خرید گیفت کارت فری فایر از پیمنتیفای این شخصیت را در بازی خریداری کنید.

کلید واژه: رازهای فری فایر – خرید جم فری فایر

2 دیدگاه برای “معرفی شخصیت های معروف بازی فری فایر: DJ Alok”

  1. چ جذاب فری فایر اولین بازی بتل رویال بود ولی الان د مقابل کالاف دیوتی خیلی ضعیف ولی باز جذابیت خودش داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

دلیل بازگشت وجه

پیمنتیفای می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها