تصویر 1 - 8 حقیقت جذاب درباره فری فایر

8 حقیقت جذاب درباره بازی فری فایر!

گارنا فری فایر که به انگلیسی به نام Free Fire شناخته می شود، یک بازی بتل رویال است که توسط استودیو 111dots توسعه یافته و توسط Garena برای اندروید و iOS منتشر شده است. در این مقاله 8 فکت جذاب و خواندنی را از این بازی با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید:

 

۸- یک فیلم سینمایی درباره بازی فری فایر ساخته شده!

اولین فکت معروف درباره بازی این است که فیلمی به همین نام یعنی فری فایر در حال حاضر وجود دارد! این فیلم را «بن ویتلی» کارگردانی کرد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ۸ سپتامبر ۲۰۱۶ انجام داد و همچنین به عنوان آخرین فیلم جشنواره فیلم BFI لندن در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۶ اکران شد.

 

۷- از دست دادن سلامتی در زیپ لاین

در فری فایر استفاده از زیپ لاین روشی بسیار راحت و سریع برای حرکت در فضای نقشه است. بازیکنان به راحتی می‌توانند از طریق زیپ لاین از یک نقطه به نقطه دیگر روی نقشه حرکت کنند. با این حال زمانی که بازیکنان از طریق زیپ لاین در نقشه حرکت می‌کنند در برابر دشمنان آسیب‌پذیر می‌شوند.
آن‌ها به راحتی می‌توانند هنگامی که در هوا هستند به راحتی به بازیکنان دیگر شلیک کنند. برای جلوگیری از آسیب بر اثر سقوط، گارنا قابلیتی را در بازی معرفی کرد که اگر بازیکنی از یک زیپ لاین در حال انجام پرش کند، بیش از ۵۰ پوینت جان را از دست نخواهد داد.

خرید جم فری فایر از پیمنتیفای با حداقل قیمت در ایران

۶- برد در ثانیه!

یک مطالعه نشان داد که در فری فایر، ۲۴۰۰ برد در ۱ ثانیه رخ می‌دهد، ممکن است مضحک به نظر برسد اما تعداد پلیر‌های بسیار زیاد بازی این امر را ممکن کرده است! و این موضوع به یک حقیقت بسیار جالب تبدیل شده است. بد نیست بدانید که بیش از ۵۰ میلیون بازیکن فعال در هر بازی در فری فایر در حال بازی هستند! این آمار به وضوح محبوبیت بازی را‌شان می‌دهد.

۵- چهار کشور با بیشترین تعداد بازیکن در فری فایر

طبق تحقیقات انجام شده بیشتر بازیکنان فری فایر به ترتیب متعلق به کشور‌های برزیل و روسیه هستند. بسیاری از شخصیت‌ها و آیتم‌های بازی از فرهنگ پاپ برزیل الهام گرفته شده است. می‌توان گفت که توسعه‌دهندگان از طریق این آیتم‌های درون بازی به جامعه بزرگ بازیکنان فری فایر برزیل ادای احترام کرده‌اند.

 

خرید جم فری فایر از پیمنتیفای با حداقل قیمت در ایران

۴- اولین بازی بتل موبایل با بیشترین تعداد دانلود توسط کاربران

فری فایر با بیش از ۱ میلیارد بار دانلود در گوگل پلی، پر دانلودترین بازی بتل رویال است. ویژگی‌هایی مانند قابلیت پخش در دستگاه‌های ارزان قیمت، حجم فایل کم و همکاری بازی با ستاره‌های معروف در زمینه‌های مختلف، این بازی را برای بازیکنانش بسیار جذاب‌تر کرده است.

 

تصویر 2

۳- کشنده‌ترین اسلحه در بازی

باید بدانید که چندین سلاح تاپ-کلس در فری فایر وجود دارد. سلاح‌هایی هم مانند Groza، Dragunov، AWM  در بازی موجود هستند. اما هیچ یک از این سلاح‌ها بیشترین آسیب را به حریف در بازی وارد نمی‌کنند! سلاحی که بیشترین ظرفیت آسیب رساندن را در فری فایر دارد، Crossbow معروف است! یک کمان خوش دست و خودکار با بردی بسیار زیاد.

 

تصویر اسلحه

 

خرید جم فری فایر از پیمنتیفای با حداقل قیمت در ایران

 

۲- همکاری‌های بسیار معروف!

همکاری با سوپراستار‌ها یکی از معروف‌ترین حقایق در بین گیمر‌های سراسر دنیا است به طوری که فری فایر با افراد الگوی جامعه در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند. طوری که شخصیت‌های آن‌ها را در بازی طراحی کرده و می‌سازد. این ترفند بازیکنان زیادی را به سمت بازی جذب می‌کند! برخی از اسپانسر‌های معروف بازی عبارتند از: کریستیانو رونالدو، هنرپیشه هندی Hrithik Roshan، خواننده برزیلی DJ Alok و افراد دیگر.

 

عکس 4

 

۱- ایموت‌های بازی (شکلک‌ها) بسیار به زندگی واقعی شباهت دارد!

شکلک‌های فری فایر در بازی در بین بازیکنان بسیار محبوب است. تحقیق شده که برخی از این ایموت‌ها از سبک‌های رقص قبیله‌ای واقعی الهام گرفته شده‌اند. جنبش Emote of evil از یک رقص آفریقایی به نام «رقص زائولی» الهام گرفته شده است. همینطور ایموت‌های بسیار بیشتری در بازی موجود است که از سبک‌های رقص دیگر ملل الهام گرفته شده است.

 

منبع:

Top 10 best Free Fire Facts you might not know of

87 دیدگاه برای “8 حقیقت جذاب درباره بازی فری فایر!”

  1. خیلی جالب بود مرسی ……فکرشو نمیکردم اینقد وقت برا توضیح بزاریدهههههههههههههههههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

دلیل بازگشت وجه

پیمنتیفای می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها