دانلود بازی فری فایر

دانلود بازی فری فایر برای Android و IOS – آخرین نسخه

کلید واژه: دانلود فری فایر

فری فایر یک بازی تیراندازی محبوب «جنگ برای بقا» است که نبردی اکشن را در بین بازیکنان مختلف به نمایش می گذارد. این بازی یکی از اولین بازی هایی بود که بر روی یک داستان مرموز تمرکز کرد، جایی که بازیکنان در جزیره ای متروک با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شما می توانید به تنهایی بازی کنید یا بخشی از یک تیم باشید. برای برنده شدن در بازی، باید از خود در برابر دشمنان محافظت کنید.

سفارشی‌سازی‌های متعدد، سکانس‌های سریع و گیم‌پلی جذاب

این بازی بتل رویال که توسط Garena International ساخته شده است توانسته جامعه ای وسیع از طرفداران و دنبال کنندگان در سراسر جهان ایجاد کند. این بازی اکشن قبل از بازی های بسیار محبوب PUBG Mobile، Fortnite Battle Royale و Mobile Legends Bang Bang منتشر شد.

کلید واژه: دانلود فری فایر

هدف بازی چیست؟

در این بازی که سبک تیراندازی برای بقا است، مفهوم بازی بر اساس گیم پلی چند نفره است. این بدان معناست که بازی به صورت آفلاین در دسترس نیست. در حین انجام بازی از طریق یک سرور آنلاین، می توانید از بین دو حالت مختلف ذکر شده انتخاب کنید. در اولین مورد 40 بازیکن برای برنده شدن در بازی به مصاف یکدیگر می‌روند. دومی کمی کوچکتر است که در آن تیم‌های 4 نفره را تشکیل می دهد. ولی هدف اصلی در هر دو مورد یکسان است.

کلید واژه: دانلود فری فایر

گیم پلی بازی

در مقایسه با سایر بازی‌های موبایل، Free Fire Battlegrounds دارای کنترلر آسان برای بازی است. بازیکن می تواند در موقعیت های سینه خیز، خمیده و ایستاده حرکت کند. بازی از سبک تیراندازی نیمه خودکار استفاده می کند. جایی که نقطه هدف قرمز می شود تا شما را از موقعیت دقیق دشمن مطلع کند.

بازی دارای چندین منطقه امن است که می توانید در آن استراحت کنید و از آسیب بیشتر به خود در اثر تشعشعات جزیره جلوگیری کنید. با پیشرفت بازی، این مناطق کوچکتر می شوند. با این که بازی فقط ده دقیقه طول می کشد، هدف این است که انرژی و سلامت خود را تا انتهای بازی حفظ کنید.

کلید واژه: دانلود فری فایر

بازی Battle Royal دارای مهمات محدودی است و برای دستیابی به قدرت های بیشتر در بازی باید اسلحه، نارنجک و موارد دیگر را خریداری کنید. پک‌های جان یا سلامتی متعددی نیز وجود دارد تا شما بتوانید تا پایان بازی به پلی دادن ادامه دهید. همچنین می توانید با خرید جم فری فایر به صورت مستقیم یا با خرید گیفت کارت فری فایر دیگر اشیاء درون بازی برای خرید اتومبیل هم استفاده کنید.

استفاده از وسایل نقلیه و اسلحه ها ساده است. قطب نما و نقشه روی صفحه به شما کمک می کند تا در مکان‌های مختلف در بازی حرکت کنید. هنگام رانندگی با ماشین، نمی توانید به بازیکنان دیگر شلیک کنید. با این حال، شما می توانید با زیر کردن به آنها آسیب بزنید.

لینک دانلود آخرین نسخه بازی فری فایر برای سیستم عامل Android

لینک دانلود آخرین نسخه بازی فری فایر برای سیستم عامل IOS

3 دیدگاه برای “دانلود بازی فری فایر برای Android و IOS – آخرین نسخه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

دلیل بازگشت وجه

پیمنتیفای می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها