تصویر شاخص - 10 راز مخفی بازی رد دد

10 مورد از جزئیات حیرت‌انگیز بازی رد دد – Red Dead Redemption‌2

در این مقاله 10 مورد از جزئیات حیرت‌انگیز درباره بازی رد دد 2 را بررسی می‌کنیم. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

10- بی دلیل پوشاندن صورت

در بازی Red Dead Redemption II اگر بی‌دلیل صورت خود را بپوشانید، همراهان شما به کارتان واکنش نشان می‌دهند و دلیل آن را می‌پرسند! ماموریت The Stagecoach Robbery یک مثال عالی برای آن است.

رد دد - تصویر 1

9- جزئیات پرندگان

می‌توان دید که پرندگان نه تنها روی صخره ها، بلکه بر روی حیوانات دیگر نیز می‌نشینند! اغلب آن‌ها حیوانات بزرگتر را انتخاب می‌کنند زیرا به دلیل وزن زیاد حرکت زیادی ندارند. در تصویر، یک کاردینال (گونه‌ای پرنده) را می‌بینید که تصمیم گرفته روی پشت یک گوزن ماده استراحت کند!

 

تصویر 2

ویژه: خرید گیفت کارت پلی استیشن از پیمنتیفای

8- ترس آرتور از تمساح‌ها

آرتور در برخورد با تمساح‌ها بسیار محتاط عمل می‌کند. اگر تصمیم داشته باشید پوست تمساح را بکنید، آرتور ابتدا لاشه را با پای خود تکان می‌دهد تا مطمئن شود حیوان مرده است، قبل از اینکه دست به چاقو ببرد!

 

تصویر 3

7- مناسبت‌های واقعی

توسعه دهندگان رد دد اغلب ماموریت‌های روزانه رد دد را با تعطیلات و رویدادهای دنیای واقعی مرتبط می‌کنند. یک مثال خوب از آن شروع Black Friday در آمریکاست که به جمعه سیاه معروف است. برای انجام بیشتر چالش‌های روزانه، بازیکنان باید از فروشگاه‌های شش شهر مختلف در رد دد دیدن کنند!

 

تصویر 4

ویژه: خرید گیفت کارت پلی استیشن از پیمنتیفای

6- به آتش کشیدن مزرعه

«آرتور» و «شان» یک مزرعه تنباکو را به آتش می‌کشند. «مورگان» خاطرنشان می‌کند که آتش احتمالا گسترش می‌یابد، زیرا مدت زیادی است که باران نباریده است. آرتور اشتباه نمی‌کند. از آغاز فصل سوم، حتی یک قطره باران در سراسر «اسکارلت میدوز» نمی‌بارد. تنها پس از انجام ماموریت فوق الذکر در این منطقه بارش باران اتفاق می‌افتد!

 

تصویر 5

5- دزدی در رد دد

احتمالاً خودتان از قبل به خوبی می‌دانید که می‌توانید تقریباً از هر کسی در رد دد دزدی کنید. اما متأسفانه فقط شما و «آرتور» تنها افراد نابهنجار نیستید! گاهی اوقات، ممکن است پس از برخورد با یک غریبه در حین راه رفتن در خیابان‌های «سنت دنیس» متوجه شوید که پولتان کمی کمتر از قبل شده است! دلیل این موضوع آن است که NPCهای رد دد هم می‌توانند جیب شما را بزنند! پس دفعه بعدی که از اسب خود پیاده می‌شوید و تصمیم می‌گیرید پیاده خیابان‌ها را طی کنید مراقب باشید!

 

تصویر 6

4- عشق و علاقه آرتور به اسبش

پیوند عاطفی بین «آرتور» و اسبش به خودی خود راز بزرگی نیست. اما اگر می‌خواهید بتوانید در مدت زمان کمتری بدون خستگی اسب خود، مسافت بیشتری را طی کنید، باید رابطه خود را با اسبتان تقویت کنید! می‌توانید با بستن آن به ستون ها، نوازش کردن، غذا دادن به آن و البته مسواک زدن، بین خود و اسبتان پیوند عاطفی ایجاد کنید. اما شاید ندانید که اگر با اسب خود پیوند عاطفی سطح چهار داشته باشید، وقتی اسب شما در یک ماموریت می‌میرد و شما زمان یا منابع لازم برای احیای آن را ندارید، آرتور سخت گریه می‌کند!

 

تصویر 7

ویژه: خرید گیفت کارت پلی استیشن از پیمنتیفای

3- زن مزاحم

در سالن اصلی «سنت دنیس» یک زن مزاحم در یک گوشه وجود دارد که همیشه برای نوشیدنی فریاد می‌زند. اگر آرتور مورگان با نوشیدنی در دست و مدل موی تازه به او نزدیک شود، در واقع می‌توانید با او رابطه برقرار کنید! با پیشروی در داستان، تعاملات متعددی بین آرتور و این زن وجود دارد – اما در روز به شما محل نمی‌دهد! او دوباره به عنوان مهمان در مهمانی شهردار ظاهر شده و شما می‌توانید در آنجا نیز با او ارتباط برقرار کنید!

 

تصویر 8

2- جزئیات حیوانات بازی

در بازی رد دد ۲ جزئیات جالبی در مورد حیوانات وجود دارد. همه ما می‌دانیم که در رد دد حیوانات مانند زندگی واقعی یکدیگر را شکار می‌کنند، اما اگر به اندازه کافی حیوانات را تماشا کنید، می‌توانید جزئیات ریزتری را هم مشاهده کنید. خرس‌ها پشت خود را به درختان می‌خراشند. گرگ‌ها اگر یکی از گله‌شان بمیرد عزاداری می‌کنند. می‌توانید ببینید که روی بدن او زوزه می‌کشند!

 

تصویر 9

1- جزئیات اسب‌ها

اسب‌ها نیز پر از جزئیات بسیار ریز هستند. اگر اسبی رام باشد، گوش‌هایش تغییر موقعیت می‌دهند. یک اسب رام گوش‌هایش را بالا نگه می‌دارد، اما یک اسب رام نشده گوش‌هایش پایین است. بیضه‌های اسب در شرایط آب و هوایی مختلف منقبض یا منبسط می‌شوند. اگر به شدت اسب سواری کنید تا اسبتان عرق کند، سپس به یک انبار داخلی خنک بروید، عرق به رنگ سفید متبلور می‌شود. این یک پدیده واقعی است!

 

منابع:

25 Incredibly Small Details You Never Noticed In Red Dead Redemption 2
Gaming Details

59 دیدگاه برای “10 مورد از جزئیات حیرت‌انگیز بازی رد دد – Red Dead Redemption‌2”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

دلیل بازگشت وجه

پیمنتیفای می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها